تور مجازی

درباره تکنولوژی واقعیت مجازی و تور های مجای

تور مجازی

درباره تکنولوژی واقعیت مجازی و تور های مجای

  • ۰
  • ۰

تور مجازی

اگر تصمیم دارید کسب و کار خود را رونق دهید یا به اطلاع رسانی اماکن بپردازید تور مجازی می تواند راهکار بسیار خوبی برایتان باشد. با تور مجازی یک موقعیت واقعی شبیه سازی می گردد و بیننده قادر به تماشای آن خواهد بود که چرخش آن ۳۶۰ درجه ای می باشد. در یک تور مجازی کاربر همانند یک کارگردان عمل می کند و دوربین با اختیار کاربر به حرکت در می آید به صورتی انگار فرد در ان محیط است و بصورت واقعی به تماشای آن موقعیت می پردازد. می توان از طریق تور مجازی اطلاعات بسیاری را به کاربر رساند که این اطلاعات نظیر عکس، فیلم و کلیپ، نقشه و پلان، توضیحات متنی، گفتار و موسیقی می باشد.

 

وقتی به یک تور مجازی می پیوندید فرقی ندارد کجا باشد زیرا از هر موقعیت و مکانی که در آن قرار دارید قادر به شرکت در تور مجازی خواهید بود و از قابلیت های آن می توانید بهره مند شوید. جهت ساخت یک تور مجازی از عکاسی صنعتی، برنامه نویسی و طراحی دیجیتال بهره گرفته می شود. امکان ورود به تور مجازی با انواع سیستم عامل ها وجود دارد که سیستم عامل ویندوز، اندروید و مک از این دسته سیستم عامل ها می باشد. بیشتر تورهای مجازی از خروجی با فرمت html برخوردار هستند.

 

برای ساخت یک تور مجازی باید به استفاده از تصاویر با کیفیت بالا پرداخته شود و تصاویر قادر به نمایش از طریق‌ تمامی مرورگر ها و دستگاه ها باشد که یک حس خوشایند را به کاربر ببخشد. از دیگر ویژگی های یک تور مجازی می توان به سرعت بارگذاری مطلوب،. نمایش سریع و روان تصاویر، نبود خطا در تصاویر، وجود فاصله مطلوب میان نقاط عکسبرداری شده، افکت های مناسب‌ و جذاب و... اشاره نمود. اگر به ساخت یک تور مجازی بسیار جذاب و باکیفیت بپردازید قطعا کسب و کارتان رونق فراوانی خواهد داشت و مخاطبان جذب آن خواهند شد.

 

مزایای یک تور مجازی

با وجود تور مجازی می توانید کسب و کار را له راحتی مشاهده کنید و با آن آشنا شوید. تور مجازی دارای مزایای بسیاری است که برخی از آنها را در قسمت زیر ذکر خواهیم نمود.

امکان افزودن جذابیت های بیشتر و ویرایش اطلاعات وجود دارد

برند شما را برندی متمایز و ویژه نشان می دهد

موقعیت کلی محل کار یا مراکز مورد نظر با یک جست و جوی ساده در گوگل نمایان می شود

امکان صداگذاری و موسیقی برای جذابیت بیشتر وجود دارد

بهترین کیفیت را برای نمایش عکس، فیلم و ... به نمایش می گذارد.

امکان مشاهده واضح و باکیفیت موقعیت و تور

با استفاده از تور مجازی، می توانید تعداد عکس های بیشتری از محل کارتان را به نمایش بگذارید

با بهره گیری از فناوری می توان اعتماد مشتریان را نسبت به کیفیت کارتان افزایش دهید.

ساخت تور مجازی

اگر تصمیم دارید یک تور مجازی جهت رونق کسب و کارتان بسازید برخی از اپلیکیشن های آماده و رایگان وجود دارد که می توانید بهره گیرید که در ادامه معرفی می نماییم.

اپلیکیشن Lapentor لپنتور

اپلیکیشن OpenSpace اوپن اسپیس تری دی

اپلیکیشن Marzipano مارزی پانو

  • ۰۰/۰۶/۱۷
  • امین عمرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی